מכתבי המלצה
“אז ביקרתי במוסך עדי השבוע, על מנת לעשות טיפול לבראבו. את הטיפול הזה תכננתי כבר המון זמן כי הוא היה אמור להיות ארוך ויקר. התכנון לטיפול היה החלפת שמן (שהבאתי איתי), פילטר שמן, טיימינג ותושבת מנוע עליונה. עוד לפני שבכלל קבענו את הטיפול, משהו כמו חודש לפני, היינו במוסך כדי להתרשם ממנו, להתייעץ קצת, ולהבין מי נגד מי. קיבלנו הצעת מחיר ועזבנו את המקום. היחס אגב, מצוין. לפני כשבוע, כשהתקרב מועד הטיפול, התקשרנו שוב למוסך על מנת לוודא שאפשר להגיע והכל בסדר, הוסבר לנו שכדאי להגיע כמה שיותר מוקדם כי לפני שמחליפים תושבת מנוע צריך לבדוק אם היא בכלל צריכה החלפה, ובמידה ובאמת נדרשת החלפה אז צריך להזמין אותה. מבקשים שנגיע מוקדם כדי שהתושבת תוזמן ותגיע עוד באותו יום, כמובן במידה ואכן נדרשת החלפה. ואכן כך היה. הגעתי למוסך קצת אחרי השעה 8 בבוקר, מיד קיבלו אותי (למרות שהתברר שבסוף לא היה לי תור כי חבר שבא גם לעשות טיפול והיה אמור לקבוע את התור לשנינו לא עשה זאת), עברו איתי שוב על מה צריך לבצע ברכב, והרכב נכנס לעבודה. בינתיים החבר הגיע, הכניס את רכבו לטיפול גם, ויצאנו עם הרכב החילופי. לאחר מספר שעות הטלפון מצלצל, הרכב מוכן. הולכים לקחת אותו. ככה הרכב חיכה לי כשהגעתי: לא יודע מי החנה אותו, אבל הוא טרח לשים את המגן שמש. המעשה הקטן הזה ממש הרשים אותי שכן ממש לא ציפיתי שיעשו דבר כזה. כיוון ואני מקפיד בכל פעם לשים את המגן שמש, היה ממש נחמד שגם במוסך דאגו לזה. שילמתי ויצאתי לדרכי. למחירים אני לא נכנס כי לא שילמתי מחיר מלא, הגעתי עם שובר הטבה. הרכב נוסע שקט (התושבת הוחלפה והשינוי משמעותי מאוד!), את מה שנשאר מהשמן שהבאתי איתי לטיפול השאירו לי ברכב, הכל במקומו ואני מבסוט. מצאתי מוסך שאוכל לטפל בו באופן קבוע מבלי לחשוש. ממליץ בחום לכל בעל רכב איטלקי מבית פיאט/אלפא לטפל במקום הזה”
“היום הייתי שם לטיפול סטנדרטי של שמן/פילטר שמן, השתמשתי בשובר שקיבלתי מהדואר עקב העברת בעלות. על הדרך ביצעתי גם פלאשינג (100 שח), והחשמלאי שלהם ניסה לתקן תקלה שיש אצלי בפיקוד על המראות החשמליות – המראות זזות מטה ושמאלה, אך לא ימינה ולמעלה… (היה לי ברור מראש שמדובר בבעיית מיתוג מהפקד, היות ושתי המראות מתפקדות באופן זהה). הטיפול אמנם פשוט, אך בוצע באופן מאוד מקצועי, ולא נחסך עלי שקל למרות שהגעתי עם שובר. השתמשו בשמן איכותי שמומלץ לתלתן (סלינה ספורט), פירקו והחזירו את בית הגלגל בזהירות, וניקו את כל העסק. החשמלאי גם עשה עבודה טובה, אך לצערי נראה שע”מ לתקן את הבעיה יש להזמין את כל הלוח המודפס, וזה כבר יקר יחסית לבעיה שהיא שולית לחלוטין (אף אחד לא נוהג ברכב מלבדי כך שכיוון המראות זה לא משהו שקורה בנורמה). בכל אופן, אני הייתי מרוצה מהמקצועיות, מטיב השירות, ומהלך הרוח הכללי במוסך. אני אחזור לשם בעתיד לטיפולים שיתאימו לצרכים/דרישות שלי, הן בתלתן והן בבראבו.”
“אני מצטרף להמלצות, נסעתי מחיפה במיוחד עד לחדרה כדי לבצע טיפול. קיבלו אותי בזמן, הרכב טופל כהלכה, היחס בזמן שהייתי שם היה אכפתי וסימפטי, הציעו לי הסעה, חדר ההמתנה ופינת הקפה מאורגנים ומספקים, הטיפול לא ארך מעבר לצורך, קיבלתי הצעת מחיר לפני והמחיר בסוף היה תואם, לא דחפו לי עבודות והיות והבלמים היו לקראת אמצע חייהם המליצו לי לבוא לבדוק ולהחליף בעוד כ-15,000 ק”מ. הרכב יצא נקי, החשבון הוגן וסה”כ אני חושב שמדובר באחד מהמוסכים היותר הוגנים ומקצועיים. ממליץ בכל פה!”
“אני לקוחה קבועה במוסך מזה כ-5 שנים, ברצוני לציין שבכל פעם שאני מגיעה למוסך אני מתקבלת עם חיוך רחב ותמיד יש נכונות לעזור וכן הסבר מלא לגבי תיקונים שנעשים באוטו. לפני שנתיים עברתי לגור בחיפה ואני לא מוותרת להגיע לכאן לטיפולים/ תיקונים. במיוחד ברצוני לציין את השירות האדיב הנעים והמקצועיות של כל הצוות, את פבל שאין כמותו כאיש שירות. הלוואי שכל המוסכים יהיו כמוכם, עלו והצליחו”, רודנאי
“כל צוות המוסך שלום, אתם נהדרים ומקסימים ומקצועיים, תמשיכו באותה הדרך, תודה מיוחדת לפבל שתמיד הולך לטובת הלקוח”, לילך
“ברצוננו להודות מקרב לב על היחס החם והסובלנות של פבל פשוט בחור מקסים, המון המון תודה”, אבי ומיטל
“ברצוני להמליץ בחום רב לכל בעלי פיאט מאזור חדרה והסביבה על מוסך עדי, זהו מוסך מורשה פיאט מטעם היבואן וגם מרכז שירות, פבל לוין מנהל את המקום והצוות שם פשוט מקצועי ואמין. מי שכבר התעסק עם מוסכים יודע שהאמינות חשובה מאוד ובקטע הזה אני חייב לציין את פבל ואת כל הצוות לשבח, החבר’ה שם עושים עבודה מצוינת ונותנים לך ולרכבך יחס נפלא”, לירן
“בן אדם מקסים, אפשר לתת לו פרס נובל”, יעל
“בסדר גמור, אני 40 שנה בענייני רכב והגעתי לפבל והמלצתי לאחרים, הוא מתייחס יפה,עושה טיפולים ויחסית לכל המוסכים הוא מצוין, אדם ישר ציון 10”, ישעיהו
“כמה טוב שפוגשים אנשים טובים באמצע הדרך… אין לי מילים להודות לכל הצוות על היחס וההשקעה, הצלתם אותי באותו היום ועל כך תודה גדולה”, קרן
“מקום נעים, שירות מעולה, יחס אישי וחם ומחירים סבירים, ממליצה בחום על המקום לטיפול ברכבך, תודה לכל הצוות על היחס הטוב”, אושרת
“אני לקוחה של פבל כבר 4 שנים, לא נותנת לאף אחד אחר לגעת לי באוטו, מקצועיות ברמה הכי גבוהה, יושר ברמה הכי גבוהה, שירות ברמה הכי גבוהה, אני לא רוצה להחליף את האוטו רק כי אני לא רוצה להחליף מוסך”, לימור
“אני לא מאמינה שיש שירות לקוחות כזה – כל הכבוד, יישר כוח אחלה שירות”, איריס